dinsdag 7 mei 2013

Personal | And this is who I am.

Normaal vind ik tags niet heel bijzonder. Maar deze tag heb ik al een aantal, een heel aantal ja, keer voorbij zien komen op blogs, en het leek mij toch wel leuk om deze te doen. De 'This is who I am Tag'. De tag komt van Tumblr, en ik houd van Tumblr en alle andere sites waar mooie quotes en foto's op staan. Ook doe ik deze tag omdat ik net begonnen ben met bloggen, en het ook leuk vind om iets over mezelf te vertellen.

Of teminste, dat probeer ik. Mijn telefoon of camera zit altijd in mijn tas. Ik maak zo vaak als ik kan foto's. Bij feestjes, dagjes uit, van lekker eten of andere interessante dingen. Foto's zijn altijd mooie herinneringen voor later. Dat je later de foto's terug ziet, en kan lachen om die leuke momenten.

 True story! Wiskunde is sinds ik op de middelbare school zit twintig keer niks.. Ondanks dat ik op de basisschool altijd erg goed in rekenen was, bak ik er nu helemaal niks meer van. Cijfertjes, lettertjes, cijfertjes, lettertjes, nee wiskunde is niks voor mij. Ik ben dan ook heel heel heel, met hoofdletters heel erg blij, dat ik volgend jaar wiskunde eruit gegooid heb. Weg ermee..

 Éen woord, CSI! Geweldige serie. Daarnaast is 'The following' ook een erg goede serie,erg spannend en een crime serie. Alhoewel het ook een beetje tegen thriller/horror aanligt, dus be prepared.

Rap, oftewel R&B, I love it. Kid Ink, Lil wayne, Mac Miller, Tyga, Macklemore, ik houd van jullie. Vroeger was ik diehard fan van de Jonas Brothers, inmiddels is mijn muziek smaak aardig veranderd. Geen one direction of Justin Bieber voor mij, geef mij maar een Kid Ink of een Macklemore. I say yes.

  Altijd verlies ik dingen. Sleutels, lipsticks, armbandjes, pasjes en ga zo nog maar even door. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik ben elke week wel een keertje mijn sleutels kwijt. Gelukkig vind ik het meestal nadat ik hem erg hard gestrest had. Gelukkig maar.

 Pizza, Pasta, Spaghetti en al het andere overheerlijke Italiaanse eten, come to mama! Zelf kom ik al heel wat jaartjes in Italië, omdat daar een Italiaans oom en tante woont. Elke keer als ik dan die heerlijke echte Italiaanse pizza's eet, en lig te genieten van de zon, wil ik het liefst in Italië blijven wonen.

 Als klein meisje droom ik al van New York, het is een hele grote droom om daar een keer te komen. Het is een stad die leeft, en daar houd ik van. Ooit hoop ik hier te komen, voorlopig blijft het nog eventjes bij dromen denk ik.
 Het lijkt mij erg tof om voor een tijdschrift te werken. Nadat ik mijn havo heb gehaald , wil ik journalistiek gaan studeren. Daarna lijkt het mij zo gaaf om voor tijdschrift te werken. Het hoeft dan niet perse het fashion gedeelte te zijn, nee het liefst iets met Beauty of Columns. Ohmy, Glamour, Cosmopolitan or whatever here I come. 
 Niet dat ik de nieuwe beethoven ben hoor, nee nog lang niet. Ik speel af en toe piano, als ik er zin in heb. Noten lezen kan ik niet erg goed. Ik leer het door goed naar liedjes te luisteren en het proberen na te spelen en soms hier en daar een nootje te lezen. Piano spelen vind ik erg leuk, en ik hoop het op een dag erg goed te kunnen.
 Always, maar hé, ik ben vast niet de enige die dit doet toch?
 Fietsen doe ik elke dag. Doordeweeks 20 minuten naar school en 20 minuten terug. Daarnaast fiets ik in het weekend naar mijn werk, en naar vriendinnen. De meeste vrienden/vriendinnen van mij wonen niet in Ede, zoals ik, maar in Bennekom en Lunteren, dus dat is ook alweer een halfuurtje fietsen. Wel weer goed voor de gezondheid, en in de zomer vind ik het heerlijk. In de winter is dat weer een ander verhaal..
So true. Mijn loon en zakgeld zijn altijd zo erg snel op. Nieuwe collectie qua beauty, ik koop het. Zie ik een shirtje die roept dat ik hem moet kopen, ik koop het. Daarnaast ga ik ook best vaak stappen met vriendinnen, en dan geef ik ook altijd aardig wat geld uit. Een gat in mijn handen? Ja, dat heb ik.

Lachen als ik zenuwachtig ben, dat doe ik ook. Veel te hard en veel te veel. Wanneer ik zenuwachtig ben kan je dat iets te erg aan mij merken, not good, not good.

Stiltes kan ik niet uitstaan. Verschrikkelijk, ik haat ze. Stil mag het alleen zijn, wanneer ik in bed lig. Onder het leren of huiswerk, zet ik altijd muziek aan. Oh, wat ik ook echt niet uit kan staan, zijn die awkward silence moments, wanneer je met familie of mensen bent die je nog niet zo lang kent.

Monkeysss! Ooit wil ik een aapje adopteren. Helaas kan ik ze niet mee naar huis nemen, maar adopteren kan wel. Ik vind apen echt geweldig, in alle soorten en maten. Daarnaast noem ik mijn vriendinnen/vrienden ook altijd aapje. Ik hou gewoon van ze, poepjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten