donderdag 9 mei 2013

Beauty | I love extreme crazy volume mascara

Budget, goede producten en makkelijk verkrijgbaar. Ik ga steeds meer van Essence houden. Toen ik deze mooie roze mascara zag liggen, nam ik hem gelijk mee. Op verschillende blogs had ik al goede reviews gelezen, dus ik wilde zelf testen of dit wel klopte. Een goede budget aanrader? Of toch niet? Hier mijn review over de I love extreme crazy volume mascara van Essence.

De verpakking is roze, niet teveel poes pas. Gewoon een roze simpele verpakking met een vrolijk lettertype. De verpakking valt door de roze kleur wel lekker op in je stash. Veel leuker dan een saaie zwarte omhulzing. Qua verpakking heeft deze mascara al een pluspunt. Niet heel bijzonder, maar door de kleur en dikgedrukte letters valt hij lekker op.



















Het borsteltje van deze mascara en lang en dik. Wat ik persoonlijk vaak erg fijn vind. De haartjes zijn best korte stekeltjes en zitten rondom het hele borsteltje. Tot nu toe vond ik het er veel belovend uit zien. Het borsteltje vond ik fijn aanbrengen. Je kon makkelijk in de hoekjes komen. Of het resultaat er ook mooi uitziet, zie je in de foto's hier onder.










 Dit zijn mijn wimpers zonder mascara, wel is hier een wimperkruller gebruikt.

Dit is het resultaat van de I love extreme crazy volume mascara van Essence. Ik vind het er erg mooi uit zien. De mascara geeft lekker veel volume en hij geeft ook lengte. Wel moet je oppassen dat je niet teveel laagjes aanbrengt. Doordat er op het borsteltje erg veel mascara zit, hoef je maar 1 of 2 laagjes aan te brengen. Anders krijg je het spinnenpoot-effect. Over deze mascara ben ik erg tevreden, zeker voor deze prijs is het echt een aanrader!

De Essence I love extreme crazy volume mascara is te koop voor €2,79 te koop bij de Kruidvat.

1 opmerking:

  1. Deze lijkt me erg fijn en de prijs is ook goed. Mooie foto's de laatste twee!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen