donderdag 25 april 2013

Beauty | Sun Club Glamour To Go - 01 Long Beach

Eigenlijk is dit palette van Essence, genaamd 'Sun Club, glamour to go' in  02 long beach al erg oud. Maar ik zag hem liggen, en kon niet laten om hem mee te nemen. Ja, ik weet dat er pas ook twee nieuwe palettes van Night Club zijn uitgekomen, maar ik vond deze kleuren gewoon mooier. De 'to go' palettes zijn lekker praktisch, ze zijn namelijk erg klein en er zitten maar liefst 8 verschillende kleurtjes in. Klinkt goed, maar is dat ook echt zo? 

Ten eerste, huh? Toen ik thuis kwam, zag ik dat er op de voorkant van de verpakking niet 'Sun Club' maar 'Night Club' stond. Kan gebeuren, fabrieksfoutje. De verpakking is doorzichtig, zo kun je makkelijk zien welke kleuren erin zitten. De verpakking sluit goed en is lekker klein, en dus makkelijk mee te nemen in je tas. Erg handig vind ik zelf.






















Dit zijn de 8 kleuren die in dit palette zitten. 4 lichtere tinten en vier wat donkere tinten. Ik vind er genoeg variatie inzitten. Met dit palette kun je veel verschillende kanten op. Wel jammer dat ze allemaal dezelfde finish hebben. Van mij had er ook wel een matte oogschaduw bij gemogen. Het kwastje wat er bij zit, heeft twee kanten. De sponsapplicator viind ik totaal niet handig, de andere kant is best te gebruiken.

Dit zijn de 8 kleuren. De foto is met flits. Zoals ik zei, allemaal ongeveer dezelfde finish. Verder vind ik de kleuren er zo heel erg mooi uit zien.

Bovenste rij
Onderste rij


De pigmentatie is bij de meeste wel goed, maar bij de tweede uit de bovenste rij en de eerste en vierde uit de onderste rij had de pigmentatie van mij wat meer mogen zijn.Verder ziet het er heel goed uit. Zeker een mooie look mee te maken!

Deze look heb ik gemaakt met het palette. Uit de bovenste rij heb ik de eerste en derde kleur gebruikt. Uit de onderste rij heb ik de eerste en tweede kleur gebruikt. Verder heb ik de Essence I love extreme crazy volume mascara op mijn wimpers. (hier komt binnenkort een review van) en als eyeliner heb ik de 'essence stays no matter what' gebruikt. Deze ooglook is dus heel erg Budget-Proof!
 
Hier een nog iets duidelijker foto.

Over dit palette ben ik zeker weten tevreden. De oogschaduw is makkelijk aan te brengen, je kunt ze goed blenden en je kunt er heel veel verschillende looks mee maken. Ook zijn de meeste kleuren goed gepigmenteerd. Voor zo zacht prijsje, is het wel waard om zo palette aan te schaffen. Wel had er een matte oogschaduw bij mogen zitten.

De 'Sun Club Glamour To Go - 01 Long Beach' is te koop voor €3,59 bij de kruidvat.

5 opmerkingen:

  1. Altijd handig een palette met nude kleurtjes zeker voor zo'n fijn prijsje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit palette ook! Ik vind hem heel fijn! Je hebt er echt een mooie look meegemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne duidelijke foto's heb je gemaakt, vooral die van je look zijn prachtig!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch? Ik zou het gezellig vinden als je mee komt 'feesten'!

    Liefs van Rosie
    Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit zo'n fijn palette :-) Ik heb 'm ook ;-) De kleuren matchen perfect met elkaar. Mooie ooglook!

    BeantwoordenVerwijderen