zondag 21 april 2013

Fashion | 'Queensday' outfit

Nederland kleurt langzaam oranje. Het koningslied is net uitgekomen en wanneer je naar je televisie kijkt zie je altijd wel iets over de troonswisseling.Ja, het is bijna Koninginnedag! Dit jaar extra speciaal, Beatrix treed af na 33 jaar koningin te zijn geweest en willempie word onze koning. 

Normaal is oranje niet een kleur die ik snel aan zou trekken, maar op Koninginnedag mag het allemaal lekker oranje. Misschien blijf je wel thuis om de troonwisseling te zien, ga je ergens op de rommelmarkt spullen verkopen of ga je een goed feestje vieren. Het is altijd leuk om een echte oranje-outfit aan te hebben. Hier daarom mijn favoriete items.




Deze 3 outfits vind ik zelf helemaal leuk. Vooral de 'king alex' sweater vind ik echt super vet! Nog 9 dagen wachten, en dan kan je je oranje kleding weer uit de kast halen, (stiekem kan dat ook, als het geen 30 april is) oranje tompoezen eten en rondsnuffelen op de rommelmarkt. Ik heb er zin in.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten