dinsdag 5 maart 2013

Inspiration | Tattoo's

Iets wat ik echt prachtig vind zijn tattoo's. Wanneer ik aan het rondkijken ben op tumblr, weheartit of pinterest, zie ik soms de mooiste foto's van tattoo's langskomen. Zelf heb ik geen tattoo's. Al zou ik dat wel willen, over een paar jaartjes. Wel wil ik dan een subtiele tattoo, op mijn pols of in mijn nek. Ondanks dat ik grote tattoo's ook heel mooi kan vinden, zou ik dat niet zelf willen. Vandaag een inspiration post van tattoo's die ik mooi vind. De plaatsje komen van vooral van tumblr, weheartit en pinterest.


 Dit waren mijn favorieten tatoeages. Ik vind ze stuk voor stuk heel erg mooi. En zeg nou zelf, die Micky en Minnie mouse zijn toch too cute! Als ik al deze mooie plaatjes zie, kan ik niet wachten tot ik oud genoeg ben om er ook één te nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten