zaterdag 2 maart 2013

Food | Wokken bij Wokrestaurant Eastern Plaza

Al een tijdje wilden ik, mijn ouders en mijn broertje gaan eten bij 'wokrestaurant Eastern Plaza'. Nou houd ik heel erg veel van eten, en vind ik wokken altijd heel erg gezellig. Dus ik was wel benieuwd of de goede verhalen die ik had gehoord over dit restaurant klopten.  Gister was het dan eindelijk zo ver, wokken bij 'Wokrestaurant Eastern Plaza'

 Bij binnenkomst werd netjes je jas aangenomen. Werd je naar je tafel gebracht, en kwamen ze vrijwel gelijk vragen wat je wilde drinken. Ondanks dat het heel erg druk was. Het wokrestaurant ziet er qua aankleding, strak uit, maar toch erg gezellig. Bij binnenkomst zag ik al dat er veel keuze was. Vlees, vis, soep, !sushi!, verschillende soorten sla en chinees eten. Bij de toetjes was ook meer dan genoeg keuze. Alles soorten fruit, koekjes, snoepjes, ijs& heerlijke slagroom (hellaas was toen wij er waren de koeling kapot, waardoor er maar 3 verschillende smaken waren), taartjes, pannenkoeken en twee hele grote chocoladefonteinen. yess, me likes!

Eerst nam ik Gamba's en kleine garnaaltjes, wat courgette en boontjes. (geen foto van) Welke woksaus ik er bij had genomen weet ik niet meer. Ze hadden maar liefst 12 verschillende sausjes, van zoet tot heel, met de nadruk op heel, pittig.

Daarna had ik zalm, met kleine aardappeltjes, en gemengde groenten genomen. De zalm werd klaargemaakt op een hele grote bakplaat, waar nog zo'n twintig andere stukjes vis op lagen. Heel knap hoe snel ze alles maken, er niks aanbrand, en dat ze (ook al liggen er twintig verschillende stukjes vis op) nog steeds weten wat, van wie is.

Sushi-time! O my godness, sushi vind ik echt heerlijk! Gelukkig had je genoeg keuze uit verschillende soorten Sushi. Er lagen allemaal bordjes, met verschillende soorten sushi, die vers werden gemaakt door het mannetje die achter de sushi stond. Super snel, en zonder dat het ook maar één keer mis ging. Heel erg knap!

Volgens mij ben ik daarna echt 3 keer naar de toetjes gelopen. Aardbeien met chocolade, ijs met slagroom en koekjes, fruit met slagroom en een koekje. En die chocoladefonteinen, heaven on earth.

Ik heb dus echt heeeerlijk gegeten. De verhalen die ik hoorde over dit wokrestaurant klopten helemaal. Zeker een aanrader als je een keertje ergens wilt gaan wokken. Wel moet je van tevoren reserveren, want het is er vaak erg druk. Voor prijzen en meer informatie klik hier.

'Wokrestaurant Eastern Plaza. Veenendaalsestraatweg 6.  3921 EC Elst (UT)'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten